חנות וירטואלית - Arch
Arch זאת חברה המובילה את שוק האלכוהול בעולם. החברה מתכננת להגדיל את הסניפים שלה בעולם. היא מספקת שירותי VIP מתמחה באספקה מהירה.
משימה
עמדה בפנינו המשימה של יצירת מותג מאפס: מיצוב, מתן שמות, פיתוח לוגו ואלמנטים של זהות ארגונית, יצירת חנות מקוונת פונקציונלית.
פתרון
עמוד המפתח של כל חנות מקוונת הוא עמוד מוצר. העבודה על הפרויקט החלה על עמוד המוצר שלנו. בדקנו יותר מ-20 עמודי מוצר של חנויות אלכוהול, עשינו סקר לקוחות ־ איך הם מקבלים החלטה, מה מושך אותם ומה מניע אותם לסגור עסקה. כל זה על מנת לקבוע את הפונקציונליות האופטימלית של האתר העתידי.
התחלנו לעבוד על ה-wireframes ואז עברנו לעצב את דפי המפתח העיקריים שיש בהם רוב אינטראקציה של המשתמש עם החנות: עמוד מוצר, מספר רמות של הקטלוג, סל קניות וצ'ק-אאוט, תוצאות חיפוש, דף הבית. מחקר מפורט של UX וממשק משתמש מפורטת עם כל המרכיבים של האתר העתידי אפשרו להשלים את הפרויקט בהצלחה.